Handelsbetingelser

Nedenfor finder du de vilkår og betingelser, som er gældende, når du handler hos Pizza Hytten Administration ApS. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive en mail til [email protected]

Bestilling

Når du bestiller på vores hjemmeside skal du oplyse navn, email og telefonnummer. Du får herefter tilsendt en email med en kode så du i fremtiden nemt kan logge ind og handle hos os igen.

Du vil skulle vælge afhentningssted, afhentningstidspunkt og betalingsform, hvorefter du kan gennemføre selve betalingen. Herefter modtager du en ordrebekræftelse på den angivne email adresse.

Betaling

Alle priser på sitet er opgivet i danske kroner inklusiv moms.

Du kan betale med Dankort, Visa, MasterCard og MobilePay.

Ordrebeløbet bliver i første omgang reserveret på kortet og bliver først trukket når ordren er klar til afhentning.

Alle transaktioner er SSL krypteret og forgår gennem en ekstern betalingsgateway, hvilket vil sige at vi aldrig gemmer eller har adgang til dine kortdata.

Skulle der blive pålagt gebyr på din transaktion vil beløbet blive vist i betalingsvinduet lige inden du gennemfører betalingen.

Afhentning

Vi tilstræber at have din ordre klar til det ønskede afhentningstidspunkt og det er din pligt at afhente din ordre til samme afhentningstidspunkt. Hvis ikke du har afhentet din ordre indenfor senest 60min efter det angivne afhentningstidspunkt vil vi af hensyn til fødevaresikkerheden se os nødsaget til at kassere maden uden nogen form for kompensation.

Fortrydelsesret

I henhold til forbrugerkøbeloven er der ingen fortrydelsesret på online køb af mad og drikkevarer.

Dataregistrering

For at kunne gennemfører en ordre på vores hjemmeside skal du som sagt opgive navn, email og telefonnummer. Disse oplysninger har vi brug for til at kunne sende dig en ordrebekræftelse og faktura, samt en SMS når din ordre er klar.

I henhold til dansk regnskabslov gemmer vi dine oplysninger på dine ordre, men du kan til hver en tid skrive en email til [email protected] med henblik på at få dine kunde oplysninger slettet i henhold til GDPR.

På hjemmesiden anvender vi også cookies til at analyserer og forbedre kundeoplevelsen, samt at kunne rette eventulle tekniske fejl.

Klagemuligheder

Ønsker du at klage over en købt varer kan du som udgangspunkt tage kontakt til den forretning som du valgte som afhentningssted da du aflage ordren.

Hvis ikke du mener din klage blev håndteret korrekt er du også velkommen til at lave en skriftlig klage til Pizza Hytten Administration ApS og sende den via email til [email protected]

Hvis du stadig ikke et tilfreds med håndteringen af din klage har du altid mulighed for at klage direkte til Den offentlige forbrugerportal www.forbrug.dk

Virksomhedsoplysninger

Pizza Hytten Administration ApS

Sverigesvej 9A, 8660 Skanderborg

Email: [email protected]

CVR: 42382280